Mollie gaf aan dat cyber monday dit jaar uitstekend was qua omzet

Mollie, een van Europa’s snelst groeiende financiële dienstverleners, heeft haar verkoopcijfers van Cyber ​​Monday 2022 bekendgemaakt. De Nederlandse klanten van Mollie zagen hun Cyber ​​Monday-omzet met maar liefst 18,8% stijgen ten opzichte van vorig jaar. Wereldwijd is dit een groeipercentage van 17,7%. Als gevolg hiervan overtrof de jaar-op-jaar groei van het evenement die van Black Friday.

Om webwinkeliers te helpen echt succes te boeken op Black Friday en Cyber ​​Monday, heeft Mollie, Europa’s snelst groeiende financiële dienstverlener, enkele tips ontwikkeld. Elke week delen ze 1 tip met je om je platform verder te optimaliseren, conversies te verhogen en extra omzet te genereren. Tip van de week: Kies de juiste betaalpartner.

Mollie zou in de toekomst graag meer evenementen zoals cyber monday willen zien

3. Blijf actief op bekende platforms, maar wees niet bang om nieuwe te proberen.

Vind nieuwe e-commercesites zoals Amazon, eBay, Target en Walmart, evenals sociale commercesites zoals Facebook, Instagram en zelfs TikTok, naast de sites waarop u al adverteert. Vertrouw je sociale media nog steeds niet? 

mollie hq

Cyber ​​Monday genereerde veel nieuwe business

Cyber ​​Monday bouwt voort op het succes van Black Friday van dit jaar. Terwijl het winkelend publiek al in de koopstemming was voor Black Friday, daalden de weekendverkopen tussen zaterdag en zondag scherp. Op Cyber ​​Monday was er echter weer een golf van deals.

Ken Serdons, Chief Commercial Officer, Mollie: “Uit de gegevens van vorig jaar bleek dat het gebruik van achteraf betalen door MKB-handelaren snel groeit. Onze gegevens voor 2021 laten zien dat, gedreven door de flexibiliteit en keuze die ‘later betalen’ consumenten biedt, sterk en zinvol geleverd groei. In de meeste geanalyseerde regio’s waren vorig jaar strenge beperkingen van toepassing als gevolg van de pandemie, maar in Europa zijn de beperkingen dit jaar versoepeld. Met deze verschuiving zou je kunnen verwachten dat consumenten terugkeren naar fysieke winkels, maar dit is niet het geval, en het consumentenvertrouwen in e-commerce blijft groeien. Interessant genoeg werd Black Friday overtroffen door Cyber ​​Monday en Cyber ​​Week als geheel, wat suggereert dat het niet een enkele dag, maar een week online winkelen is. “

Deze website maakt gebruik van cookies, accepteer het gebruik van cookies voor de beste ervaring op de site.