Na een internationale pitch is Fox Agency geselecteerd om te werken voor fintech-bedrijf Riverty in Europa. Als eerste project helpt het bureau bij het lanceren van nieuwe producten in de abonnementeneconomie.

Riverty biedt betaaloplossingen, van flexibele betalingen tot klantvriendelijke incasso’s. Jaap van Oirschot, Strategy Director en mede-oprichter van Mr Fox: “We zijn er trots op bij te dragen aan de ontwikkeling van het merk Riverty. We zullen dit onder meer doen door boeiende B2B-content en De nieuwe positionering komt tot leven. ”

Zoek tijdens de pitch de juiste strategische creatieve partner voor de externe activiteiten die de komende jaren in verschillende landen plaatsvinden. Het bureau zal verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen van nieuwe B2B-content en het uitrollen ervan via marketingkanalen.

Tanja Buchwald, Senior Product Marketing Consultant, Riverty: “We waren op zoek naar een bureau dat ons merk vanuit een nieuw perspectief kon bekijken, de fintech-dynamiek kon begrijpen en weet hoe contentgestuurde campagnes moeten worden opgezet en uitgevoerd. Dhr. Fox was een perfecte passen bij dat profiel.”

Riverty wil groeien

Riverty verzorgt betaaloplossingen, van flexibel betalen tot consumentvriendelijke incasso. Jaap van Oirschot, strategy director en medeoprichter van Mr Fox: “We zijn trots om een bijdrage te gaan leveren in de merkgroei van Riverty. Dat gaan we doen met o.a. aansprekende B2B content en campagnes die de nieuwe positionering tot leven brengen”.

Riverty wil samen met zijn klanten, partners en relaties werken aan de volgende generatie financiële diensten voor consumenten. Hieronder vallen diensten die gericht zijn op eenvoudig en passend betalen, flexibele financiering voor consumenten, financiële transparantie en educatie, en schuldinvordering.

Wat is het process van Riverty

Ik krijg er nogal de kriebels van, de manier waarop Riverty op de website communiceert. Alsof betalen in termijnen en uitgestelde betalingen fantastische oplossingen zijn waarmee ze de mensheid een grote dienst bewijzen. Terwijl het simpelweg heel duur geld lenen is, niets anders. Geen rente? Kan zijn, maar wel dikke boetes als je ook maar iets te laat betaalt.

Laat klanten kiezen tussen een 14- of 30-daagse factuur – de snelle en makkelijke check out-optie die de gemiddelde orderwaarde verhoogt, door consumenten de kans te geven items te proberen voordat zij betalen. Een factuur vereist geen minimumbestelwaarde en is daarmee de meest flexibele betaalmethode.

 

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website maakt gebruik van cookies, accepteer het gebruik van cookies voor de beste ervaring op de site.